Large-Ayv_image_corporateassistance

Ny kommersiell direktør

Tar 1 min å lesePresse
Morten Sjong Mathisen er Ayvens Norge sin nye Commercial Director.
Del dette

Marius Paus overtok ledelsen av Ayvens Norge i juni, og hans etterfølger som Commercial Director er nå på plass. Morten Sjong Mathisen (36) har lang erfaring i selskapet, kjenner virksomheten, kundene og bransjen godt.

«Jeg er veldig fornøyd med at Morten har takket ja til å lede de kommersielle aktivitetene i Ayvens Norge. Morten har opparbeidet seg betydelig kunnskap og erfaringer om Ayvens og vår bransje i tillegg til sine positive «drive» til å lede arbeidet med å utvikle oss videre til det beste for vår kunder, ansatte og samarbeidspartnere, sier Marius Paus.

Morten begynte i LeasePlan, som selskapet het tidligere, for første gang som kunderådgiver i 2013, og var senere Account Manager frem til 2016. Etter noen år som ansvarlig for flåtesalg i BMW Group Norge kom han tilbake til LeasePlan i 2019 som Head of SME og partnere, og har fra 2022 også ledet selskapets Account Managere. Morten tiltrer umiddelbart i sin nye rolle.

«Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven med å forme og videreutvikle det kommersielle området hos Ayvens, tilpasset våre kunders forventninger og behov. Sammen er vi et sterkt lag som er opptatt av å levere solide resultater og gode kundeopplevelser. Det skal vi også fortsette med i tiden fremover!» sier Morten Sjong-Mathisen.

Morten Sjong Mathisen Markedsdirektør

Marius Paus Administrerende direktør